sobota, 19 kwietnia 2014

Prolog

-Długo jeszcze?-krzyknęłam zniecierpliwiona opierając się o ścianę.
-Moment..-usłyszałam zza drzwi.
-Kurwa Dan, siedzisz już pół godziny w tej cholernej łazience!
-Słonko, bez stresu.- powiedziała Dan wychodząc z łazienki.
Wyglądała lepiej niż zwykle. Miała na sobie obcisłą, czarną sukienkę i czerwone szpilki, w tym samym kolorze, co jej piękne, pełne usta.
-Dokąd idziesz?
-Wychodzę -powiedziała uśmiechnięta.
-Tyle widzę..
-Wychodzę ze znajomymi..-powiedziała poprawiając usta szminką.
-Gdzie?
-Przesłuchanie prowadzisz? Do pub'u, będę koło 2, nie czekaj na mnie.
-Nie zamierzam. -Dan uśmiechnęła się i pokierowała w stronę wyjścia- nie zapomniałaś czegoś? -zapytałam.
-A mianowicie? -odwróciła się.
-Łap! -powiedziałam rzucając jej klucze od naszego mieszkania.
-Na razie młoda. -rzuciła pośpiesznie wybiegając z mieszkania.

Gdy tylko Danielle wyszła, rzuciłam się na kanapę i włączyłam telewizor. Skakałam po kanałach, wszędzie durne talk-show, wiadomości lub seriale z lat '60-tych

-Wolę umrzeć niż oglądać to gówno. -powiedziałam pod nosem.
Odrzuciłam pilot na dywan i spojrzałam na zegar. Dochodziła 22, co oznacza że Jade jest już w domu. Sięgnęłam po telefon i wybrałam jej numer.
-Abonent czasowo niedostępny..
Cholera -zaklęłam w myślach.
Jedyne co mogłam w tej sytuacji zrobić, to iść spać.
Szłam do pokoju, potykając się o rzeczy rozrzucone po całej podłodze.
Ściągnęłam swój 'domowy' dres zostawiając go na podłodze przy krześle.
Ułożyłam się wygodnie pod kołdrą. Przez chwilę przeglądałam twitter'a w komórce, aż w końcu mnie zmogło.

Obudził mnie dzwonek do drzwi. W nocy wydawał się o wiele głośniejszy, zegar wskazywał godzinę 3.56.

Zwlokłam się z łóżka, zarzuciłam szlafrok. Po drodze do drzwi, rozglądałam się po całym mieszkaniu.
Otworzyłam drzwi, przyznam,że tego się nie spodziewałam.
-Lucy Flynn?
Dwójka policjantów stała przed moimi drzwiami.
-Tak.
-Jesteś siostrą Danielle Flynn?
-Tak, o co chodzi?
-Twoja siostra nie żyje.

16 komentarzy:

  1. Aww Mikey, chyba pierwsze ff o nim po pl <3 czekam na rozdział 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo fajnie się zapowiada. :)
    @Dj_Hemmo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo Michael :* czekam na pierwszy rozdzial :) zajzysz do mnie ? we-are-so-disconnected.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super się zapowiada. Jeśli możesz informuj mnie o rozdziałach, z góry dziękuje.
    Zapraszam do mnie jeśli lubisz 1D : http://dont-touch-me-zayn-fanfiction.blogspot.com/
    @justlove1D_69

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku super się zapowiada *.* i jeszcze Michael xx z niecierpliwieniem czekam aż pojawią się rozdziały !! @Naya_5sos

    OdpowiedzUsuń
  6. Super się zapowiada i jeszcze Michael *,* Infoormuj złotko @irwinxangelx

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje kochana, zostałaś nominowana do Liebster Award!
    Więcej informacji u mnie na blogu: http://dont-touch-me-zayn-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Omg pierwszy ff o Michael po polsku. już prolog i tyle tajemnic jsjbrnrbrb @hoodxdrug

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne :) proszę o informowanie mnie o nowym rozdziale na tt @niesia69 jeśli oczywiście to nie problem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się zapowiada + wreszcie jakieś dobre fanfiction o Michaelu po polsku, uwielbiam Cię haha.
    Jakbyś mogła, to informuj mnie na tt - @LifeIsSick_bro
    trzymaj się ciepło, życzę weny xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się zapowiada,czekam na next :*
    Weny kochanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się świetnie. Czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na dalsze rozdziały hskhjdkadgah
    @fightformexx

    OdpowiedzUsuń
  14. Wreszcie jakieś ff o Michaelu po polsku, mam nadzieję że szybko dodasz kolejne rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny prolog <3
    @HEMMOroidy

    OdpowiedzUsuń
  16. CHCE BYĆ ALFONSEM CALUMEM
    + PIERWSZY ROZDZIAŁ SUPI ~ dan radley aka @cliffordsrocket

    OdpowiedzUsuń